Retouneren

We hopen dat u tevreden bent met uw product en dat u deze niet hoeft te retourneren. Mocht dat onverhoopt toch het geval zijn, dan kunt u uw product(en) binnen 14 dagen na aankoop retour sturen (mits in overeenstemming met de algemene voorwaarden). De kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Wilt u retourneren? Neem dan altijd de volgende stappen door:

1. Frixit.nl hanteert een zichttermijn van 14 dagen. Dat betekent dat u zonder opgaaf van reden uw bestelling binnen 14 dagen kan retourneren.

2. De zichttermijn gaat in op de dag van ontvangst van de bestelling.

3. Binnen die zichttermijn retourneren is alleen mogelijk indien het product in de originele verpakking wordt geretourneerd en tevens onbeschadigd en onbevuild is.

4. Een kopie van de originele factuur moet altijd meegestuurd worden. We kunnen uw retourzending anders niet in behandeling nemen.

5. Als u een product retour stuurt, dan ontvangt u geen vervangend artikel. Een nieuw product kunt u natuurlijk wel op Frixit.nl opnieuw bestellen.

6. Meldt schade aan ontvangen artikelen binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling. Doe dat per mail, telefonisch of beiden.

7. Het is niet toegestaan om artikelen na de zichttermijn te retourneren, tenzij u aanspraak kunt maken op onze garantie.

Hoe artikelen retour sturen?
Volg bovenstaande stappen. U kunt zelf uw artikel(en) retour sturen naar ons adres: 

Frixit.nl
Stationsstraat 48
9771 AG Sauwerd

Verwerkingstijd

Frixit.nl hanteert een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Na de verwerking van uw retourzending informeren we u over de status van uw retourzending en de verdere gang van zaken. Ons streven is om het door u betaalde bedrag binnen 7 tot maximaal 14 dagen terug te storten (met een maximum van 30 dagen). Bij een retour binnen de zichttermijn wordt het gehele bedrag, inclusief de verzendkosten, op uw rekening teruggestort. Let op: Dit geldt alleen als het product ongebruikt, onbeschadigd en onbevuild retour is gestuurd.

Verkeerd product ontvangen?
We gaan heel zorgvuldig te werk. Desondanks kan het voorkomen dat we een verkeerd product toesturen. Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Dat spijt ons zeer. Neem in dat geval contact op via het contactformulier op Frixit.nl. U ontvangt van ons binnen 1 werkdag een passende oplossing. Heeft u zelf een verkeerde bestelling geplaatst? Geen probleem. In de meeste gevallen kunt u het product terugsturen. Neem in dat geval wel even contact op met onze klantenservice.

Klachten

Heeft u een klacht over een product of een algemene klacht over ons? Wij vernemen ook dan graag van u! Zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Neem contact op via het contactformulier. Vul uw telefoonnummer in waarop u overdag bereikbaar bent. We nemen zo gauw mogelijk contact met u op zodat we het samen kunnen oplossen.